neděle 12. května 2013

Novinky, co se děje a co se dít bude.

Ahoj:)
Mám toho celkem dost, co bych vám chtěla sdělit, tak půjdu nejspíš hned k věci.
V prvé řadě bych se předem chtěla omluvit, jelikož nevím, jak moc teď na blogu budu. Když píši teď, myslím od 20.5. - 1.6. a možná i dále .. v tomto termínu mám totiž praxi, takže bude asi dost náročný zvládnout praxi a ještě k tomu se udržovat jaksi ve formě. Dále - STĚHOVÁNÍ. Ke konci května už musíme mít vyklizený byt v Kohoutovicích, stěhujeme se do rodinného domu, kde budu mít konečně vlastní pokoj, klid a soukromí. Problém ale je, že až v červenci, takže jsem docela doumala nad tím, kam půjdu. Nabízely se mi 3 varianty - přítel,otec,teta. Asi nakonec zůstanu u přítele, ale tady bude zase problém s fotkami na blog - shořel mu/mi (90% jsem ho využívala já) notebook a do PC, odkud teď píši nemám jak dostat fotky. Mimochodem od toho 20.5. - 1.6. budu též u něj, možná i proto raději nic neslibuji, ale pak se tedy uvidí, jestli u něj zůstanu i na červen (mimochodem, zbytek rodiny - máma,bratr,mámin přítel - se na červen stěhují na chatu, ale asi pochopíte, že to u mě nepřipadá v úvahu, abych vydržela někde měsíc bez internetu, všech svých věcí, systému,.. prostě,chápete,je to chata:D..)

No, asi trochu nuda článek, co? :D jde mi prostě o to, aby jste věděli, co se teď u mě děje a že blog je vesměs to poslední, na co mám v tom všem zmatku myšlenky a hlavně čas, a to nemluvím o tom, že jsem tento týden nebyla opět ani jednou v posilce, jak dopíšu tento článek, půjdu si to hned vynahradit.
nová mikina, když je pořád tak hnusně a prší

Další, informativní část článku - ZDRAVÁ STRAVA. Ano, toto téma už tu bylo xkrát, ale pořád se tím tak prodírám a bloudím a zkouším, že stále o tom mám co říct. Od doby, co jsem musela mít každej den brambůrky a místo snídaně jsem si dopřávala velký balíček skittlesek se lecos změnilo, tento týden jsem si prošla docela.. větší změnou. A nejspíš už jsem přišla na můj velký problém u této .. jak to nazvat .. problematiky? Prostě mi chyběly nápady, inspirace, nebyla jsme dostatečně informovaná, na všechno jsem si musela přijít tak nějak sama, ale snad už se konečně povedlo. Dejme tedy tomu, že už jste ve fázi, kdy vás přešla chuť na všechny ty, s prominutím, "sračky" jakožto velké množství cukrů,sladidel,umělých látek, éček - hnus. A chcete se začít zdravě stravovat, no dobře, tak nejprve vyhažte všechny ty hnusný věci, bez toho se totiž nehnete a NAKUPTE SI ZÁSOBU VĚCÍ DOBRÝCH A PROSPĚŠNÝCH. To byl totiž můj kámen úrazu, sice jsem se rozhodla, ale stále, když jsem byla doma a měla hlad, tak jsem to do sebe stejně nacpala, dala jsem si párek, vlašák a s nechutí jsem to snědla, jen proto, že jsem měla hlad. Opravdu vytáhněte mamku (tipuji, že můj blog sleduje především mladší generace, "nevýdelečně činná", jako jsem já) a poproste ji o větší, zdravý nákup. Pokud máte mamku, co si to sama snaží hlídat a tyto věci kupuje automaticky, máte vyhráno, moje bohužel taková není. Kouří, nesnídá, za to hodně večeří a taky hodně pracuje, takže "výmluva", že nemá čas je u ní téměř na denním pořádku. Takže se u nás většinou našlo za pár bílých rohlíků, šunka, hnusnej sýr, mlíko, vajíčka, vlašák, rybí salát, debilní máslo, který se nedá roztírat a používám ho maximálně, jako tuk na smažení ... takže, tak :D

Nooo a já jsem tedy takovej větší/menší - každej máme jiný měřítka - uskutečnila a tento týden jsem se s tím pomalu začala seznamovat. Udělala jsem si plněné tortily s kuřecím masem, do školy zdravou svačinu z celozrné bulky, křenovým pomazánkovým máslem, ledovým salátem a okurkami... a zjistila jsem, že zdravá strava nemusí být otrava a už vůbec ne nuda, moc mě baví zkoušet nové chutě, recepty a ještě jsem díky tomu tento týden zhubla (ne v kilech, ale opticky ten rozdíl vidět jde) a to stačilo tak málo. :)

To by bylo pro dnešek snad už všechno, je to zase pěkně dlouhý... Chtěla jsem vám přidat ještě nějaký fotky,ale dám to do článku zvlášť :) mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat