čtvrtek 9. května 2013

Nákupy : Aliexpress

Jak už jsem se zmiňovala v nákupech za duben, byly tu i nějaké šperky, něco je moje, něco kamarádky, článek dělám hlavně proto, aby jste věděly, jak věci vypadají ve skutečnosti, oproti třeba fotkám u prodejců, dopadlo to, myslím si slušně, cena byla většinou do 30 kč/ks, něco možná víc. Objednávaly jsme u prodejce  Crystal shop, kterého můžu tedy vřele doporučit, jak to na Aliexpressu chodí, to je trochu složitější, takže pokud budete chtít, udělám o tom článek zvlášť.








přemýšlím, že ty kamínky obarvím barevnými laky.. 




pandaaaa



u lístečků už jsem stihla ukroutit ten "caplík" do ucha :(




zdarma přišel i takový růžový pytlíček na šperky, moc pěkná pozornost!



6 komentářů:

  1. Parádní věcičky! Já nakupuji na ebay, zatím jsem nakupovala jen přes nabídky s pevnou cenou, ale nyní už zkouším dražit. :D Ten náhrdelník s řetízky jsem včera našla na vydražení asi za dolar, ale nešel mi pořádně net a nestihla jsem přihodit no.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na tom Aliexpressu vůbec nemůžu pocopit to placení :-/ Vysvětlíš prosím..?

    OdpovědětVymazat
  3. dík ... já sem na tohle antitalent

    OdpovědětVymazat