neděle 14. dubna 2013

Jarní inspirace

Tak zrovna já nejspíš nespadám do té kategorie, co musí mít každý módní výstřelek jako první, vždycky když se něco nosí a líbí se mi to, tak si spíš počkám, až to v obchodech sleví a pak si to koupím a pak už se to zase nenosí :D ale tvoření outfitů mě baví a když mě něco fakt zaujme, tak si to koupím i za tu plnou cenu, což jsou momentálně "cap toe", viděla jsem je v deichmanu v podobě balerínek a nejspíš si pro ně i půjdu.
A zde máte 2 zmiňované outfity..



Líbí se vám jarní inpirace? Chtěly byste články tohoto typu? Budu ráda za jakoukoliv reakci :-)

2 komentáře:

  1. outfity jsou boží <33 .. na léto mám v plánu si pořídit nějaké pěkné džínové kraťasy a k tomu tílko jack daniels :)). já bych radši na tomto blogu uvítala hubnoucí články, protože takové ty módní a kosmetické články jsou dnes už na každém druhém blogu, což mi přijde trochu škoda, že jsou ty blogy na jedno brdo :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, snažím se, ale když mě ty články tak baví! :D ale máš pravdu no:)

      Vymazat