středa 13. března 2013

Co poslouchám v posilovně?

Asi dost individuální téma, co? No,nevadí.. Mám za sebou docela náročný den, ale nechtěla jsem nechat blog bez povšimnutí, tak alespoň něco takovéhoto ve zkratce. Prostě vám vypíšu a hodím odkazy na písničky, který mě správně dokážou vyhecovat, vlastně taková, co mě opravdu nakopne tak,že díky ní dřu 2x tolik už je jenom jedna, ale u těch ostatních se stejně pořád skvěle cvičí :-)


takže na 1. místě jednoznačně...

HUNGRY By Rob Bailey and The Hustle Standard

hah, jo, naprostá jednička, díky které se mi zvýší výkon o 100%, nechápu proč a jak, ale funguje to



















No a pak ještě pár takových těch "letních" jako je "Welccome to St. Tropez" apod., prostě ty, u kterých mě žene ta myšlenka, jak už se válím někde u moře, s vypracovaným a opáleným bříškem, hehe, no řekněte, koho by to nemotivovalo? :D Tak já mizím, jsem opravdu mrtvá.





Žádné komentáře:

Okomentovat