neděle 10. března 2013

Co sebou do posilovny?

Tak jo, už jste se rozhoupali k tomu začít cvičit? Bravo, teď už záleží jenom na tom, jestli to necháte na doma, nebo vyrazíte do posilovny, přináším vám stručný náhled k tomu, co nezapomenout doma:-)

BOTY
Na trhu najdete opravdu široký výběr, já doteď cvičila s obyčejnými teniskami, ve kterých jsem běžně chodila i na podzim, ale zvažuji, že zainvestuji do nějakého sportovnějšího typu obuvi, nejlépe do běžecké, i když mě to asi bude k ničemu (nemohu běhat skrz srdce a děsně mě to štve, protože je to základ toho všeho), tak vy se po nich určitě koukněte.


LÁHEV S PITÍM
Nejlépe čistá voda, já za ty dvě hodiny jsem zvyklá vypít i 3 litry, taky pak co 10 minut odbíhám na záchod, ale bez toho to prostě nejde.

MP3 PŘEHRÁVAČ
Já už si nedokážu představit, že bych cvičila bez iPodu. Nejenom, že ho mám nabitý písničkami, co mě dokážou opravdu skvěle vyhecovat, ale hlavně se pak soustředím jenom sama na sebe a ničím jiným se nerozptyluji tak, jako když ho nemám.


RUKAVICE DO POSILOVNY
Ajajaj, poučuje o něčem, co sama nedodržuje, nojo, ještě sem se nedokopala k tomu si je koupit, ale investice je to fajn, o dost víc vám to zpevní zápěstí, což je důležité především na Benchu (Bench press) a hlavně nebudete mít ruce plný nehezkých a bolavých mozolů.

ZPEVŇUJÍCÍ PÁS
Dost důležité pro to, aby ste si udržely rovná záda, jinak vám tam může rupnout a věřte, že to není nic příjemnýho. Budete ho potřebovat spíše u cviků ve stoje (nečekaně)


DEODORANT
Myslím, že tady ani neusím vysvětlovat proč... :D

Tak to bude zhruba vše, kdybych si ještě na něco vzpomněla, dopíšu vám to sem:)

2 komentáře:

  1. Občas chodím na bosu a nebo na jumping a kolikrát mám strach, aby mě nevyhodili kvůli botám, co tam nosím :D Nejsou nijak špinavé, ale nosím botasky, co jsem dřív měla na ven a jsou značně rozdrbané.. :D A když pak vidím, co tam nosí jiné dámy - běloučké boty se světlou podrážkou.. :D Ale na druhou stranu se mi nechce vyhazovat 500 až 1000 za boty, který budu nosit jen na cvičení.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě proto je super koupit si běžecký boty,který se dají využít i na to běhání, což já asi moc nevyužiju, a 1000,- je ještě relativně dobrý, takový super běžecký/fitness boty stojí i 2000 - 3000 ,- :/:D

      Vymazat