úterý 5. března 2013

Úvodní článek

Ahoj, 
vítám vás všechny na mém blogu, který asi nebude až tak odlišný od těch ostatních, kosmetických a "recenzovacích" blogů, a tak se budu snažit do každého článku dát alespoň kus sebe, aby to pro vás nebyl až takový stereotyp. 

Každopádně mám už pár nápadů na recenze, které jsem u nikoho ještě neviděla (resp. na výrobky) a tak doufám že alespoň v něčem bude tento blog originální, jelikož je to v dnešním světě blogerek opravdu obtížné, když si vezmu, kolik už je takových blogů.. :-)

A teď bych ráda věnovala pár řádků o sobě a o tom, proč jsem se rozhodla založit blog a riskovat těžkou kritiku, výsměch a bůh ví, co mě ještě čeká.
Jmenuji se Kateřina, je mi 16 let, jsem z Brna a studuji hotelovou školu. Mám přítele a zároveň nejlepšího kamaráda a velkou oporu, jmenuje se Jirka a ze začátku se založením blogu moc nesouhlasil, je to totiž typickej chlap, kterej nikdy nepochopí, že my holky se dokážeme bavit o řasence i 10 minut v kuse a že zvládnu i hodiny denně civět na videa blogerek, kde se ukazuje, co bylo tento měsíc v Senzaboxu (Ladboxu). Když mě to prostě bavííí ! 

(ale nedávno,před spuštěním blogu jsem mu nenápadně podstrčila fakt, že i já bych chtěla mít svůj blog a radovat se i z těch nejmenších úspěchů, které blogování přináší a nakonec řekl, že mě bude stejně ve všem podporovat, i když to nejspíš znamená částečnou ztrátu soukromí nás obou, hlavně, když mě to baví), 


což mě moc potěšilo a tak jsem si sedla k notebooku no a.. píšu tenhle článek :-)


Tak jo, nebudu to zbytečně moc prodlužovat, už tak je to dost dlouhé, že se to stejně nikomu nebude chtít číst :-D Mějte se krásně a doufám, že se za nedlouho opět uvidíme,


Vaše  Káč

2 komentáře: