pátek 26. dubna 2013

Má sbírka vzorků - recenze na přání

Ahojte:) dnes se pokusím dohnat celý týden pár články, bohužel jak je teplo, není na blog čas, na počítači se objevím tak 2x do týdne a to ještě s tím, že se podívám na votoč,facebook, zkontroluji mail a tím to hasne :D tak jdeme na to.

Za posledních pár týdnů se mi tu sešla pěkná hromádka vzorečků, už jsem si na to musela udělat i spec. krabičku, protože jsem to většinou měla nastrkané ještě v obálkách (90% mi přišlo poštou), takže vždycky, když jsem došla domů, vytáhla jsem to ze schránky, mrskl na hromadu a šla pryč.. a takto cca každý den :D

přikládám fotky a pokud budete chtít, pište mi do komentářů, na co byste chtěly recenzi :)






SEZNAM:
  • NIVEA šampon a kondicioner pro objem
  • ANEW vitale s komplexem pro energy
  • GLISS KUR repair&volume šampon
  • DERMACOL lifting makeup 
  • MARY KAY timewise repair
  • EUCERIN denní a noční krém proti zarudlé pleti
  • NIVEA smooth sensation 
  • VICHY neovadiol magistral
  • FLEUR DE SANTE vzorky vůní 
  • pak nějaká vůně od HUGO BOSS
  • EUCERIN dermopurifyer
  • EUCERIN aquaporin active
  • CANNADERM 2 krémy : proti svědění, proti atopii
  • FLEUR DE SANTE denní krém
  • a sada 4 krémů FOR LIFE&MADAGA : 2x denní s ženšenem,noční s ženšenem a krém s ionty z mořskýh solí

je toho, myslím si, celkem dost, takže pokud budete mít zájem, pište si o recenze do komentářů :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat