pondělí 8. dubna 2013

pětka : 1.4. - 7.4.

Tak přináším slibovanou pětku za minulý týden.. :)


1. POČASÍ
Je to spíš něco, co mě potěšilo dopředu, protože tento týden to opět stálo za prd, ale ano, konečně to vypadá, že by mohlo být hezky, už se nemůžu dočkat až vyjdu ven jenom v tričku, nebo až opráším svoje jarní lacoste tenisky, snad nejlepší boty na světě. Až budu do západu slunce vysedávat venku a až se budeme s Jirkem procházet celou neděli po dědině, nic nemá na to, když venku pere sluníčko.


2. BATERKY
Konečně mám čím fotit, jelikož mi máma odrovnala nabíječku, musela jsem někde nutně sehnat novou, protože baterky se mi kupovat nechtěly, když mám ty nabíjecí a nakonec se mi podařilo sehnat supr od Philips, svůj foťák (Olympus SP-560 UZ) zatím opravený nemám a myslím, že dlouho mít nebudu, protože je v pr.. celej objektiv, tak si zatím musím vystačit s bráchovým kompaktem (nikon coolpix L23)

3. OSLAVA
Už v předešlém článku o nákupech jsem se o ní zmiňovala. Byla to celkem vydařená událost, na to, že to byla rodinná sešlost (z přítelovy strany), nejhorší a zároveň nejlepší byla ta spousta jídla, na co jste si vzpomněli, to tam bylo. Každou chvílí talíř se sýry, zelenina, maso, byli jsme tam už na oběd a odjížděli jsme kolem půlnoci, už ne moc střízliví ( :D ), akorát tam byla hrozná zima (slavilo se to v nějakém hotelu na vysočině, takže tam byly k dispozici i pokoje), ale moc se mi to líbilo, hlavně díky tomu, že jsme tam byli spolu s Jirkem, tak jsme měli čas i sami pro sebe, kdežto v týdnu tomu tak moc není. Přidávám foto přímo toho pokoje, na kterém jsme byli. (známí tam i spali, takže kolem 19h jsme se vytratili dát si 20 k nim :D)


4. THE SIMS 3
Háá, strašně dlouho jsem tu hru nehrála, vždycky to nehraju tak půl roku a pak mám strašnou chuť si to zahrát, je to ale děsnej žrout času, včera/dneska jsem díky tomu šla spát až kolem půl 1 ráno, ale stejně to miluju, vždycky se do toho dokážu děsně vžít a představovat si, že jsem to fakt já :D

5. AUTOŠKOLA
To patří už spíš do pětky tohoto týdne, ale nevadí. Jo, konečně to má ten můj šikula za sebou. Dneska skládal Jiřík závěrečky, testy dal na 100% a jízdy tak tak, ale nakonec to dobře dopadlo, bylo to prý o nervy, ale konečně to má za sebou. Mám radost za něj a jsem na něj pyšná, že to dal na poprvé, protože někteří, co tam s ním byli to dělali už na po7.! No asi taková hračka, jak jsem si myslela to nebude, jsem zvědavá na sebe, za dva roky.


1. BOLEST ZAD
Asi si zajdu někam na rehabilitace, nebo fakt nevím. Stačí když jdu jen nakupovat a třeba 2 hodiny stojím jen na nohách, potom už si fakt musím sednout, nebo umřu, jedna z nejhorších bolestí, co znám, ještě naražená kostrč, to je paráda, ani se nepohnete.

2. ZBYTEČNÝ HÁDKY
Nevím, jestli je to hormonama, nebo čím, ale tento týden jsem se snad rekordně hádala se všema kolem sebe, a přitom úplně zbytečně, vynervím kvůli každé kravině a už mě to docela štve.

3. NEZDRAVÝ PŘÍSTUP
Hmmm, aneb cpát se skittleskama po večerech, zapíjet to coca colou, za sobotní večer se mi podařilo do sebe nasoukat snad 2 litry coly :D a to nechci vidět to sladký, co jsem do sebe cpala, samej zákusek, dortíček, medovníček, jajajajaj. A to už mi to tak hezky šlo.

4. BOTY
Před asi 2 týdny zakoupeny, zaplaceny a stále nikde, byla jsem naštvaná už jenom proto, že jsem si je kupovala převážně kvůli té oslavě a ony ani dnes stále nedošly, už jsem psala mail, tak jsem zvědavá, jak to dopadne, to jsou ony. 


Tak to by bylo tak vše, doufám, že se článek líbil, já mizím spát, zítra mě čeká praxe. Dobrou noc


Žádné komentáře:

Okomentovat