sobota 18. května 2013

Konečně chvilka klidu, a času..

Naprosto unavená a vyčerpaná vás zdravím. 
Právě ležím v posteli, sleduji sex ve městě a konečně jsem si našla i pár minut z celého týdne na napsání článku. Nečekejte žádnou fitness bombu, protože jsem po celým týdnu fakt dost "mimo" a jsem ráda, že žiju :D chci se odreagovat, vypnout a to i prostřednictvím toho, že se z toho vypíšu. Chtěla bych vám tedy sdělit, co jsem celý ten týden dělala. V prvé řadě bych fakt nečekala, že škola tak hrozně vyčerpává, jasně, jenom "sedíte na prdeli a nic neděláte", ale mě i tohle, nebo možná i paradoxně přesto, ta nuda fakt unavuje, neustále se vám chce spát, ani se nestihnete probudit a už jste zase unavení, dojdete domů a chcete jen spát.. Myslela jsem si že je to jen zimní spánek, ale stále se z toho nemůžu vzpamatovat, neznáte někdo něco fakt účinnýho proti únavě? krom kávy a energy drinků.. je to samej "jed". 

Pondělí byla asi normálka. (je možný,abych si nevzpomněla, co jsem dělala před 5 dny?) .. tak jo, už vím, vzpomínám si, že jsem došla domů a po asi dost náročným máminým víkendu, byl téměř celý byt nastrkaný v igelitkách,krabicích,pytlech, apod. do konce května musí být totiž vyklizený byt - stěhujeme se. O tom jsem se už zmiňovala i ve videu, ale odmítám ho zveřejňovat, protože prostě neumím mluvit na kameru a vypadám tam směšně :D v pondělí jsem tady došla domů, lehla do postele a šla spát, předtím jsem si však ještě stihla zapomenout klíče u mámy v práci, takže jsem se musela vracet. Jak tak nad tím přemýšlím, ono té únavě dost napomáhá asi i to cestování, 40 minut to mám do a ze školy, + pořád přelétávám mezi Vlasaticemi a Brnem, další hodina navíc a když si takhle najedete za den za pár hodin, nejen, že to žere čas, ale asi to i dost unavuje.. Takže pondělí nic. 
Úterý, škola, dojela jsem domů cca ve 16.00 (klasika), poté jsem se stihla dohádat s mámou, takže jsem si sbalila věci a jela k jirkovi, jeli jsme do posilky, vrátili se asi v 20.00 večer, dala jsem si večeři, sprchu, bylo 22.00 a ráno, jelikož mě čekalo zase vstávání v 5:30, jsem šla spát.
Středa, škola, doma jsem byla překvapivě "už" v 15.00 i s Jirkem, na chvilku jsme zalehli, že se kouknem na Simpsonovi a u toho jsme se stihli prospat, hm, prospat, spali jsme až do 18:00 :D pak jsme šli nakoupit, navečeřeli jsme se, šli se projít a "rozloučit" s Kohoutovicemi, protože to byla naše poslední spol. noc tady a oba jsme to tu měli rádi, připomněli jsme si, kde jsme byli venku a kde jsme se schovávali apod.,pak jsem se naučila do školy, dobalila pár věcí a šli jsme spát, protože bylo opět 23:00.
Čtvrtek, škola, doma kolem 15:30, musela jsem dát do kupy asi 6 balíků, jela na poštu, poté jsem si asi kolem 17:00 udělala oběd - ale moc dobrej, asi vám sem hodím recept. Lehla jsem do postele a koukala na fitness weby/blogy/videa, (máma s notebookem dojela asi kolem 21.30), dala si sprchu a šla opět, nečekaně spát.
Pátek, nejhektičtější den z celýho týdne. Ráno zajížďka, protože jsem si zapomněla u J. oblečení na praxi a musela si pro něj jet, v 9:00 nástup v Jundrově na praxi, poté jsem šla k tetě, bydlí kousek od pracoviště, tam na 20 min. usla, odvezla mě domů, pak jsem valila rychle na poštu, než mi zavřou, domů, zjistit co budu jíst, do alberta, domů, uklidit, uvařit, zacvičit, jsem fakt H-O-T-O-V-Á. A zároveň šťastná že mám klid, aspoň na chvilku. 

Nečekám velkou sledovanost tohoto článku a vím, že spoustu z vás to ani nezajímá, nečtěte to, nemusíte, ale fakt mi pomáhá se z toho všeho vypsat. A taky to píšu proto, kdyby jste se ptali, proč za celý týden nejsem schopná napsat ani jeden blbej článek, no, fakt nejsem. Ono to totiž taky není jen tak, než nahrajete fotky, ověříte si informace, které hodláte poskytnout čtenářům, abyste nekecali blbosti apod. 
A to mě zítra ještě čeká focení, muzejní noc, v neděli poslední balení a od pondělí až do 3.6. praxe/práce v Pohořelicích, asi si začnu něco píchat, nebo fakt nevím jak to všechno ve zdraví přežiju :D nejhorší pro mě je, že nestíhám ani tu posilku:(. Pokud bude místečko, určitě si na vás v neděli k večeru udělám chvilku a něco sepíšu, do té doby fakt nevím. 

Vy se ale zatím mějte krásně, cvičte, papkejte zdravě a zanedlouho se zase uvidíme, slibuju! ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat