pátek 3. května 2013

Krásky už jsou doma!

Ahoj:)
Shořel mi displej na notebooku:( píši narychlo od Jirky z PC, měla jsem přednastavené články, ale nemám do nich fotky, takže zase nic. Achjo, štve mě, že ten blog tak zanedbávám, ale prostě buď není čas, nebo prostor (jakože v posilce vám taky moc často nic nenafotím,věcně tam někdo je a vypadá to docela..blbě:D), nebo vám to dokonce nemám ani čím vyfotit a tak dále, teď ještě ten notebook, oprava bude asi dost nákladná, takže prostě fakt nevím jak to teď bude.

Ale nebudu se vykecávat, když už ničím nepřispívám, tak jsem vám chtěla alespoň ukázat, z čeho mám fakt radost. Včera jsem si byla konečně pro boty a .. ach, jsem prostě nadšená. Nakonec zvítězily REVOLUTION 2, chůze a běh, naprosto bezkonkurenční, jen ne moc vhodné do deště, včera jsem je byla hned "testnout" a pěkně jsem si je zas... tak jsem na sebe byla celkem naštvaná, protože to jde celkem špatně dolů. Tady je máte ..



včerejší procházka, nádhera, jak zase všechno kvete, pokoj máme plný květin od pampelišek k bezovým květům:)


dnešní posilka


přeji krásný víkend :-)

2 komentáře:

  1. Já snad musim taky vyrazit běhat :) nějak mě to zlákalo i když běhací boty nemám

    OdpovědětVymazat