sobota 1. června 2013

10 000 - děkuji vám! ♥

Ahooooj :D
Tak po týdnu se vám opět hlásím, nemám moc času, to vlastně nikdy, za hodinu odjíždíme na oslavu. Mám po práci, jakože úplně, ještě že tak, ten "ne"čas na posilku už mě začínal fakt užírat, byla jsem tam za poslední 2 týdny asi 4x !! No ani o tom nechci mluvit radši :D a to se raději nezmiňuji o tom, co všechno jsem během té doby sežrala, vyloženě. Ale dost stěžování si.

Přemýšlela jsem o čem tak psát, nebo spíš napsat další článek a inspirovala jsem se trochu vašimi komentáři z giveaway, psaly jste si o zpěvnění břicha, na to je všude plno a plno článků, tak chci přijít s nějakým extrémem, takže něco vymyslím, vyzkouším, nafotím, možná natočím a hodím na blog, jen po mě nechtějte vědět kdy, uzavírání známek se mi blíží, už aby byly ty prázdniny, dále jsem už mockrát slibovala článek o těch kloubech, ať už na asku nebo zde, tak se taky posnažím, ale v prvé řadě, nejspíš a snad zítra čekejte NÁKUPNÍ SEZNAM toho, co byste měly mít v ledničce ať už při hubnutí, nebo nabírání svalové hmoty, ono to spolu dost souvisí, ale u té svalové hmoty to chce za pár proteinů navíc. Takže tak.

No a to hlavní, proč jsem se rozhodla vás dnes informovat/napsat vám i za toho předpokladu, že za hodinu odjíždíme a já tu sedím ještě v pyžamu je, že jsme dosáhli 10 000 shlédnutí stránky, záměrně říkám jsme, protože je to především vaše práce. Pro někoho je to málo, pro mě je to neskutečně krásný číslo. A jak už jsem vám slíbila, bude giveaway. A teď je to jen na vás... budu vybírat z komentářů v tomto článku, co byste v ní chtěly, protože jsem dost přemýšlela o tom  a na jednu stranu - dávat vám do giveaway kosmetiku, když jste na fitness blogu asi není tak úplně hodný, na druhou stranu, většina holek za to bude možná ráda a dále, když vám jsem dám vzorek např. proteinu, bude to trvat možná déle, protože to přece jen není jen tak dostupný a než to objednám z internetu, atd, asi se to protáhne.

A tak mi prosím napište do komentářů, zda byste raději vyhrály

1. KOSMETIKU
2. VZOREK SUPLEMENTU

samozřejmě v případě druhé možnosti neočekávejte žádný extrémy, většina lidí si pod tím představí hned anabolika, steroidy apod. :D kdyby to klaplo a chtěly jste to druhý, nejprve bych vám to vše objasnila, na co to je, k čemu to slouží, jak se to užívá apod.. takže žádný strach :) já už se jdu vážně chystat, mějte se hezky

Žádné komentáře:

Okomentovat