pátek 5. dubna 2013

Nepotřebuje nadpis

Ahoj, dneska byl docela hrůza den a čím dál tím víc se mi osvědčuje že je nejlepší "mít v piči", fakt jo, dovoluji si o sobě tvrdit, že jsem tvrdá holka a jen tak mě něco nerozhází, ale když se vám toho na hlavu sesype tolik, máte chuť se jen schovat pod peřinu a už nevylízat, každopádně vám něco ukážu, něco, co mě nejen hecuje k tomu, podávat skvělý výsledky, ale pomáhá mi to i v běžným životě a v situacích, kdy už mám pocit že se každou chvílí sesypu, opět postavit na nohy, jen se do toho zaposlouchejte, vnímejte ty slova a .. tak celkově si to pouštějte několikrát za sebou dokud to nepocítíte, asi to nebude fungovat na každýho, ale pokud to má pomoct jednomu člověku, tak to sem dám. 
Ještě mě zaujal jeden status dneska na facebooku " Moje psychika je neznicitelna..protoze jinak bych byl uz 83083728290x v blazinci:) " to vychytal..




Tak jo, mějte se hezky a mějte v piči nepřející kretény co se vás snaží srazit dolů. Vstaňte a ukažte jim, co ve vás je, buďte tvrdí a nenechte se srát na hlavu ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat