čtvrtek 4. dubna 2013

Recenze : Lak na nehty Rimmel lycra pro

Přeji fajn večer. Tak už ho mám, konečně, odstín mint, kterej jsem tak dlouho sháněla. Dneska jsem se teda rozhoupala a nechala jsem celou stovku za lak!! :D Ale jsem ráda, že jsem ho konečně sehnala, dívala jsem se ještě na Gabriellu Salvete ale tam se mi ty odstíny zdály takový vyblitý. Tak jdeme na první dojmy..


Krycí schopnost naprosto úžasná, oproti třeba Miss Sporty. Rimmel si mě poslední dobou docela získal, takže mu nemám moc co vytknout, ale uvidíme, jak to bude s výdrží. Hned, jak jsem došla domů jsem ho prostě musela zkusit, na nehtech jsem měla něco narůžovělýho od Miss Sporty, co se za 2 dny odírá, takže nic moc. Ze srandy jsem nehet ani neodlakovávala a na tu výraznou červeno-růžovou jsem hodila rovnou ten mint, koukněte, jak to dopadlo. Na první fotce pouze jedna vrstva, na druhé 2.

¨

A jak jste si nejspíš všimli, tak foťák stál nemám a nejspíš dlouho mít nebudu, tak se nezlobte za ne moc kvalitní fotky O:) A jak tak koukám, začíná se tady z toho stávat pomalu kosmetický koutek :D o víkendu to napravím a postnu zase něco z fitness, břicha už bylo dost, takže bych to viděla na prsa. Mějte se hezky a přežijte pátek :)


Žádné komentáře:

Okomentovat