středa 3. dubna 2013

Recenze : MUA bronzer sunkissed glow

Po delší době opět zdravím:) Omlouvám se, že se vždycky ozvu jednou, za tři dny, ale vůbec nic se mi nechce. Ještě, jak zase začala škola, tak sem pořád unavená, venku je to taky čím dál horší, škoda mluvit, nějak z toho nemám vůbec na nic náladu.

Ale jedním vás možná potěším, dokopala jsem se a udělala jsem si radost bronzrem od MUA. (mimojiné jsem stihla vyplácnout i dalších 500,- za rukavice do posilovny, ale ty recenzovat budu asi těžko :D)

Omlouvám se za tak příšerně nekvalitní fotky, ale svůj foťák mám už nějakej ten pátek rozbitej a bráchův je zase vybitej, takže mi nezbylo nic jinýho než mobil.

Tak jdeme na to. Na první pohled se mi zdá hodně sympatický, mám tyto mozaikové typy bronzerů celkem v oblibě. Balení klasický plast, ale moc se mi líbí, je to jednoduché a působí docela luxusně. Co je taky super je zavírání, u hodně věcí v tomto typu balení (typickým příkladem jsou mono stíny) se mi stává, že se po čase vršek jednoduše ulomí, což mě pak pěkně štve protože to musím různě dolepovat páskou, nebo mám stíny všude, zde to působí ale dost masivně a jakkoliv s tím pohnete, zůstane na místě, velké plus.




Obsah : 8,9 g
Cena : pohybuje se okolo 100 korun, já ho mám nový od jedné slečny z VV, dá se teď koupit i na aukru, ale v jiném odstínu, nebo přímo na eshopu MUA, kde vás sice vyjde na 45 kč, ale máte to + poštovné.

Obsahuje malé,zlaté třpytečky, které se na světle na obličeji potom krásně lesknou/třpytí a chytá tak konturování zlatavější nádech. Jediné, co bych mu vytkla je, že hrozně práší, ale při jeho pigmentaci a výdrži se to dá přehlédnout. vydrží opravdu celý den a pigmentace je velmi dobrá, stačí 2x přejet štětcem po tvářích a máte vystaráno.

 

Myslím, že ho jen tak z ruky nedám :-)


A co vy? Máte s tímto bronzrem zkušenosti? Jak vám sedí?



Žádné komentáře:

Okomentovat