neděle 5. května 2013

Co dělat, když je nuda?


Ahoj, tak jsme se dlouho neviděli.. :D
Teď asi trochu odbočím, no ne trochu, ale úplně. Dneska mě přepadla nějaká špatná nálada,asi proto,že bylo tak hezky a nic jsme nedělali. Chtěla jsem si někam vyjít, zajím na zmrzlinu, ale nikomu se nechtělo, takže jsme tvrdli doma, u počítače, na mobilu .. no to je jedno

A tak sem si sedla na balkon, čučela do blba, nudila se a přemýšlela co udělat s časem, kterýho mám mnohdy dost málo. Napadlo mě jen pár málo věcí, ale i tak se s vámi o ně podělím. Asi to není nic ohromnýho a nic co byste sami nevymysleli, ale.. ale... :D pojďme radši na to

1) SERIÁLY, FILMY, OBLÍBENÉ YOUTUBERKY
Hm, jak nečekaný že :D ale tak dá se tím zabavit, jen je to naprd, že je to zase něco, u čeho jste stejně zalezlí doma a když je venku hezky, tak vám to stejně bude líto, ale třeba koukat na upíří deníky, když je venku bouřka, (nebo si vyhlídnout nějakou skvělou komedii), zalézt do postele se spoustou jídla a strávit u toho klidně celej den - to nemá chybu :)


2) WE HEART IT, POLYVORE
To mi přijde celkem užitečný a můj celkem velkej "žrout času". Dokážu i hodiny hledat a vytvářet inspiraci na těchto webech, vždycky si to pak někam uložím a řídím se podle toho pak i třeba při nákupech. Například, když narazím na nějakou fotku, kde má slečna fakt krásný ... tričko tak se ho pak snažím najít i v obchodech.

3) VOTOČVOHOZ, EBAY
Nooo, tady jde trochu do tuhýho. Já jsem totiž děsnej shopaholik a jakmile dostanu peníze (ať už na kartu či v hotovosti) jsou do 3 dnů pryč, vydržím fakt dlouho se prodírat eshopama a přijde mi, že na internetu utratím mnohem víc, než v kamenných prodejnách, protože je to pro mě prostě praktičtější a to v mnoha ohledech. Teď už jen uhlídat si, aby vás to nezlákalo až moc a nešli jste pod limit.


4) BUĎ KREATIVNÍ
Přemísti si pokoj, běž si natrhat květiny do vázy na stůl, převleč si peřiny, vytřiď skříně, šuplíky (no,dobře,to s kreativitou nemá nic moc společnýho) - tak tedy, určitě jste už slyšely (tuším že moc kluků zde nenajdu) o  DO IT YOURSELF (diy), narazila jsem už na tucty skvělých nápadů a co je na nich tak skvělý je především i to, že za ně většinou ani moc neutratíte.

5) UVAŘ, UPEČ
To je asi moje nejčastější zabiják nudy, hrozně ráda vařím, jen je pro mě problém se do toho dokopat. Na internetu je nespočet receptů a tak si každý určitě vybere podle své chuti, nebojte se také experimentovat.

6) CVIČENÍ
Nojoo, zase s tím budu otravovat :D ale tak zabavíte se, uděláte něco pro sebe.. proč ne


7) BEAUTY DAY
I to mi přijde jako fajn nápad. Dejte si sprchu, udělejte si něco s vlasy, nalakujte si nehty, namalujte se, zdokumentujte to, odmalujte se, zase se namalujte.. :D někoho to baví a i já si čas od času takový den udělám.

8) USPOŘÁDEJ SI POŘÁDEK
To zní trochu.. divně. Nicméně, vytahej všechno oblečení ze šatníku, vyhaž co nenosíš (nafoť,prodej,daruj) a zbytek si uspořádej, třeba podle barev, nebo podle ročního období, využití, od tričkám k sukním, to už je jen na tobě, taky zavítej do botníku, určitě se najde pár rozlepených bot, který by potřebovaly zpravit, nebo dokonce špinavých (já jsem na toto docela blázen, jak ráno zjistím, že boty, který jsem si chystala vzít jsou ze včerejší procházky od blata a nemám zrovna možnost si vzít jiný, jsem pak celej den nervózní.)


8) ZOO, VÝSTAVY, KINA..
Tak to už je asi všem jasný, ale tyhle věci moc nepočítám, protože když jste na vesnici a na poslední chvíli se rozhodnete někam takto jet - nevíte jak jezdí autobusy, dále určitě potřebujete peníze a tak dále


Žádné komentáře:

Okomentovat