sobota 22. června 2013

Sójové nudličky

Ahoj :)
mám pro vás takový malý tip, už jste zkoušely někdy sóju? Mě to tedy ani nenadchlo, ale ani nezklamalo, jednou jsem si to koupila, že si to dám po tréninku, uvařila jsem to ve vodě, podle návodu na obale, myslím, že se tam přidává ještě sójovka, ale raději se přesvědčte samy, jsem hlava děravá. Má to v sobě nespočet živin a kupodivu nízký obsah tuku. Obsahuje také vysoký obsah bílkovin a vlákniny, což je pro nás - vás, klíčové. Chuťově asi nic extra, ale když si vzpomenete, na předchozí řádky, při každé konzumaci, myslím, že se to dá překousnout. Měla jsem tedy tyto:



..krom toho, je to investice asi jako do jednoho sáčku gumových medvídků a už ty se mi zdají dražší

a můj tip na recept? hotové do 5 minut.
- tuňák ve vlastní šťávě,nebo v oleji (ale pozor na to, jaký kupujete, raději si nějakou tu kačku připlaťte, není olej jako olej)
- list salátu
- sójové nudličky uvařené podle návodu na obalu
- celozrný, nebo vícezrný tmavý chéb (opět pozor, ne každé pečivo je 100% tmavé.. ty svině to totiž přibarvují karamelem!!)

výsledek... tadááá


super "potréninkovka" a není to ani tak špatný, chuť tuňáku hravě přebije ne tak skvělou chuť sójy.. tak to je vše, mějte se hezky :)


1 komentář:

  1. Já jsem si je přednedávnem koupila, ale furt jsem se neodhodlala to zkusit :-)

    OdpovědětVymazat