neděle 23. června 2013

Foto update 2

Po 2 měsících pro vás mám menší update, výsledky se moc nepohnuly, jelikož jsem toho měla celkem dost, ohledně školy, praxe, o prázdninách to nebude o moc lepší, bude sice spousta času, ale na cvičení v tomto horku nemám ani pomyšlení, takže si budu muset vystačit s dietou, která mi jde zase v létě lépe, než v zimě, hold by to chtělo nějaký roční období, ve kterým by se dalo zvládat oboje, ale říkejte to tomu jaru, co letos bylo snad 3 dny :D jde to z extrému do extrému, jeden den je 6° a za týden už je 28°. Jediný, co si myslím, že je trochu lepší, jsou nohy, ale ty na fotkách vidět nejsou. A podařilo se mi trochu vyrýsovat břicho.. ale ty boky berte prosím s nadsázkou, jsem teprve týden zpátky v dietě a víte, jaký jsou začátky :D





hahah :D jsem v půlce challenge, ale dělám si ji tak trochu po svým :D toto je asi za týden




důležité partie na rozvrhu? pokud bude hnusně, což doufám, že aspoň párkrát bude :D potřebuju se vrhnout na záda,biceps,triceps,ramena, jelikož to všechno jsem tak neskutečně zanedbávala, až se sama stydím :D 

s čím jsem momentálně spokojená? když se mi daří dostat do diety, tak břicho a jediná partie, kterou jsem asi 2 měsíce fakt intenzivně cvičila jsou nohy, resp. stehna, lýtkům budu muset dát nejspíš ještě zabrat

to je vše, zatím se mějte hezky!


5 komentářů:

  1. juu, moc pěkné fotky a ten zadek se ti za ten týden změnil razantně :) !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hah,dekuju:) no zas takova slava to neni,ono tomu dost pridava i nekvalita te fotky,ale bohuzel to nemam jak jinak vyfotit momentalne;-) ale drepuju dal,tak snad budou vysledky lepsi a lepsi

      Vymazat
    2. budu držet palce a taky přes prázdniny vyzkouším :).

      Vymazat
  2. Ahoj, vypadáš skvěle.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, moc děkuju, ale upřímně, tyto posty nedělám proto, abych se nějak vychloubala, nebo tak, jen si myslím, že je fér, když vám tady o něčem kážu, abyste věděli, že vám to ty výsledky nejspíš fakt přinese :-) pro upřesnění

      Vymazat