pondělí 12. srpna 2013

Návrat Pečené kačeny?

pozn. na začátek: Pokud se nechcete tímto dlouhým rozkecávajícím se článkem totálně unudit, čtěte pouze tučně vyznačené (ty důležitější) věci.

Po zhruba měsíční pauze vás zdravím,
Buď to bude děsně krátký, nebo děsně dlouhý, ale já se stejně asi budu potřebovat trochu rozkecat, než ze mě vyleze něco pořádnýho, kdyžtak mě omluvte, článek jsem nepsala docela dlouho.

Tak jo, mohla bych se vrátit, začít zase psát články a dělat, že se nic nestalo, ale stejně si myslím, že si zasloužíte vysvětlení PROČ jsem přestala a proč byl blog "zrušen", možná, že to zase ráno smažu s tím, že je to úplná blbost, ale,.. no, je vidět, že sama moc nevím, o čem psát. Zkrátka a dobře, něco se ve mě zvrtlo, když jsem se soustředila na fitness, bylo vše v pořádku, vše se změnilo, až jsem na toto téma založila i blog a začali přibývat čtenáři, bylo jich jen pár, ale já, se začínajícím nárůstem začala mít zvláštní pocit, takovej pocit, že ze záliby.. se stala povinnost, jako bych tím žila 24 hodin denně a nesměla si dát pauzu, jak sem si mohla dopřát čas od času něco mimo dietu, když vám tu o ní kážu a říkám vám, co smíte a co ne? Jak sem se mohla čas od času vykašlat na fitko,když se mi nechtělo, když vás k tomu sama nutím? Tohle nemělo vůbec žádnej smysl, po čase už mě ani ten blog nebavil, nebavilo mě psát o něčem, co jsem si předtím sama musela nastudovat, jelikož jsem i já měla občas v něčem nedostatky. Proč jsem se tedy rozhodla vrátit? Protože tohle, ačkoliv to asi pro většinu z vás,vzhledem k tomu, že jste ještě stále čtenáři, jen a právě, kvůli tématice "fitness", zde, na blogu, bude zklamání, pro mě bude opět zábava a celkem i úleva, hodlám si z toho zde udělat svůj prostor,svůj koutek, kam si budu moct zapisovat svoje radosti z výletů, postřehy z posilovny, ale sem tam i přihodit, nějaký "beauty post",vzhledem k tomu, že mám právě 2 měsíční pauzu od všeho, co se fitnessu týče a jsem za to nesmírně ráda, protože je to pro mě regenerace jako blázen :-) , zaměřila jsem se v posledním měsíci prázdnin na beauty blogy, začala jsem víc sledovat techniky, začala jsem víc investovat do kosmetiky, zkrátka mě tento "holčičí svět" celkem pohltil.

Tak jo, shrnutí - proč nebudu pokračovat v čistě a jen fitness blogu? Protože jsem člověk, se zaměřením na mnoho věcí a u mě by to prostě nefungovalo, mám mnoho zálib a nadchnu se pro mnoho věcí, krom toho, všeho moc škodí :-)) Uvědomuji si, že na internetu je takových "miš maš" blogů spousta, ale hold se s tím budu muset smířit, neříkám, že tohle téma hodlám upustit úplně, jen se vám snažím naznačit, že i já toho mám v životě spousta, oč bych se s vámi chtěla podělit a sama si myslím, že číst pořád o tom samém, by vás stejně nebavilo (viz tento článek :D), alespoň, když je z těch článků znát, že to nebaví mě. Tak to by bylo pro dnešek vše, vy se mějte hezky a uvidíme se u dalšího článku, na jaké téma, to je zatím i mě nejasné :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat